2010 Yılından beri NBT müşterilerine, bilişim konusunda danışmanlık ve destek vermekte, müşterileri ile birlikte büyümeyi sürdürmektedir.

Gallery

İletişim

Adalet Mah. Manas Bulv. Folkart Towers A Kule 47/B 2601 Bayraklı - İzmir

info@nbt.net.tr

0232 532 0000

Nvoip
Santral

Yatırım Maliyeti YOK!

Herhangi bir yatırım bütçeniz olmadan, hemen kullanıma hazır, dilerseniz aylık, dilerseniz yıllık ödeme planları ile....

Taahhüt
YOK!

Hemen kayıt olabilir, dilerseniz, 1 sonraki aya vaz geçebilirsiniz, bir yatırım maliyeti de olmadığı için, kaybınız olmaz.

Jet
Kurulum

Hattınız,
tanımlandıktan sonra
hemen çevir sesini duyar,
kullanıma geçebilirsiniz.

Kolay
Kullanım

Türkçe Kontrol Paneli ile internetin olduğu her yerden web üzerinden kolay kullanım.

Ücretsiz
SIP soft Phone

IOS, Android, PC, macOS işletim sistemleri ile çalışacak ücretsiz softPhone desteği.

Doğuştan
PBX

Hattınız, siz istemedikçe meşgul çalmaz, tek numara üzerinden 10larca çağrı yaparken 10larcasını da karşılayabilirsiniz.

Kapasite
Değişimi

NBThost kontrol paneli üzerinden bir sonraki fatura ödeme döneminiz için, ihtiyacınıza göre kapasite azaltıp, arttırabilirsiniz.

KvKK ve Veri Güvenliği

Verileriniz Türkiye, İzmir lokasyonlu veri merkezinde tutulur ve güvenliği sağlanır.

Çoklu Yedekli Yapı

Verilerinizin yedekleri Kvkk na uygun şekilde farklı Veri Merkezlerinde tutularak, extra veri

01
IVR

Sesli Karşılama, Tuşlama

02
Beni Takip Et

Numara Yönledirme

03
Arama Grubu

Çalma Grubu ayarlama

04
Dijital Faks

Faks Yönetimi

05
Kara Liste

numara bloklama

06
Rehber

arama isim görme

07
Geri Arama

Arayanı geri arama

08
DISA

Dışarıda iken Hat Alma

09
Dil

Çoklu Dil Desteği

10
Telesekreter

Kayıt al, sonra dinle

11
Çağrı Kayıt

Çağrılarınız kayıt Altında

12
Konferans

Çoklu Görüşme İmkanı

Nvoip Santral Paketlerimiz

Soru ve Cevap

Voip Santral ile konuşmaya nasıl başlarım?

Hizmeti satın aldıktan sonra veya öncesinde numaranızın taşınması veya yeni numara almak konusunda bilgi verebilirseniz, kısa bir evrak işinden sonra dakikalar içinde çevir sesini duyar, konuşmaya başlayabilirsiniz.

Santral ücreti dışında ödemem gereken bir ücret var mıdır?

Santral ücreti dışında arama yapmanız için kontür veya konuşma paketi için para ödersiniz. Aylık ne kadar arama yapacağınız konusunda net bir bilginiz yok ise, kontürlü şekilde hizmet almanızı öneriririz.

Kontür ve Paketler hakkında bilgi alabilir miyim?

Kontür ön ödeme olup, 20TL ilk bir ödeme, standart bir ofis için 15 -20 gün yeterli olacaktır.

Kontürlü aramada değişkenlik gösterse de ortalama 0.045 TL /dak. karasal hatlar, 0.10 TL /dak. cepleri arayabilirsiniz.

Kontür için yaptığım ödemenin bir zaman sınırı var mıdır?

Bir zaman sınırı olmasa da, kontür için büyük ödemeler yapmanızı önermiyoruz.

Genellikle 1 ayda kullanmayı düşündüğünüz, miktarı kontür olarak yatırmanızı tavsiye ederiz.

Kontür için en az ödeme miktarı nedir?

20TL. banka havalesi veya kredi kart ile ödeme tavsiye ettiğimiz minimum miktardır.

Ayrıca hatırlatma seviyesi belirterek minumum kontür seviyesi belirtebilir, böylece hizmet devamlılığını sağlamış olursunuz.

 

Santral için ses kaydı nasıl yapılır?

Santral ile birlikte standart karşılama mesajı gelmektedir. Ancak firmanıza özel ses kaydı talep ederseniz, ilave ücret karşılığı ses kaydı sağlayabilmekteyiz.

Kendi ses kaydınız mevcut ise, ücretsiz olarak santrale adapte edebiliriz.

Santralde birden fazla firmamı barındırabilir miyim?

Paketinizde birden fazla hattınız var ise, farklı hatlarınız ile farklı firmalarınız için karşılama yapabilir, farklı senaryoları uygulayabilirsiniz.

Senaryo kurulumunu nasıl yaparım?

Santralinizi sipariş verdiğinizde senaryonuz konusunda detay verebilirseniz, senaryonuzun kurgusu hakkında yardımcı olmak isteriz.

Senaryomu istediğim zaman değiştirebilir miyim? Bir sınır var mıdır?

Senaryonuzu istediğiniz zaman, istediğiniz kadar değiştirebilirsiniz. Herhangi bir sınır bulunmamaktadır.

Numara Tahsisi nasıl yapılmaktadır?

Coğrafi olmayan (0850) veya bulunduğunuz bölgeye göre (0232), (0212), (0312) coğrafi hat tahsisi yapabiliriz. Kurumsal veya Bireysel olarak talep ettiğiniz hatta göre istenen evrakı bize ulaştırmanız sonrası 48 saat içinde santraliniz ile görüşmeye başlayabilirsiniz. 

Numara Tahsisi için istenen evrak nedir?

Kurumsal Abone: Şirket yetkilisinin kimlik fotokopisi, Şirket yetkilisine ait imza, sirküleri, Vergi levhası, Yerleşim yeri belgesi

Bireysel Abone: Kimlik Fotokopisi, Yerleşim Yeri Belgesi

Kendime ait Numaram var, Santralde kullanabilir miyim?

Hattınız üzerinde her hangi bir taahhüt ve hattınıza bağlı bir internet hizmetiniz yok ise, 48 saat içinde hattınızı bulut altyapısında çalışacak şekilde taşır, sonrasında santralde kullanmanızı sağlarız.

Santral Hizmetimi sonlandırırsam hattıma ne olacak?

Hattınıza ait paneliniz farklıdır. O nedenle hattınızı dilediğiniz zaman, dilediğiniz firmaya taşıyabilirsiniz.

Başka bir firmada hattım var, yine de sizden santral hizmeti alabilir miyim?

Hattınızın bulunduğu firma, sunucu, kullanıcı ve şifre bilgisini sağlıyor ise, çok yüksek bir ihtimalle sorunsuz bir şekilde santral hizmetimizi kullanabilirsiniz.

Farklı bir Sorum Var

Yukarıda yeterli bilgi edinemediğinizi düşünüyor veya soracak farklı bir sorunuz var ise, lütfen bize, 0232 532 0000 nolu hatımızdan ulaşın veya aşağıdaki linkten bizimle irtibata geçiniz.

Bize Ulaşın